Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

"Εγώ θέλω να γίνω άντρας..." από τη "Σφίγγα της Ερήμου" (Οκτώβριος του 2012)

..........................................................


Ο Άκης όταν επιτέθηκαν, το 1940, οι Ιταλοί στη χώρα μας, δεν ήθελε να γίνει άντρας.  Εσείς θα θέλατε να μεγαλώσετε απότομα; Να γίνετε άντρες μεμιάς; Πώς ονειρεύεστε τον εαυτό σας μεγάλο και τρανό;
(Λίγες σκέψεις πάνω στο κείμενο του βιβλίου της γλώσσας "Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο" του Κυριάκου Ντελόπουλου από το βιβλίο του "Ο Άκης και οι άλλοι")
 

 



















Εγώ θέλω να γίνω άντρας και θα είμαι με τη γυναίκα μου και με τα παιδιά μου. Αλλά όχι με τους γονείς μου, να μου λένε να τρώω το φαΐ μου και να με πρήζουν. Θέλω να αγοράσω ένα μεγάλο σπίτι να χωρέσει το παιδί μου και τη γυναίκα μου. 
Και το παιδί μου να το λένε ....... (γράφει το όνομα του δασκάλου) για να θυμάμαι εσάς.  Και το κορίτσι να το λένε, Χριστίνα. Να είναι δίδυμα. Γι' αυτό θέλω να γίνω άντρας.



                                                     Η Σφίγγα της Ερήμου


Σχόλιο: Πάρε δώρο μια φωτογραφία του κινηματογραφικού Αστερίξ (κατά κόσμον Ζεράρ Ντεπαρντιέ) με τον Ιντεφίξ το σκυλάκι του. Μαζί με τα δίδυμα κι ένα σκυλάκι δε θα ήταν άσχημα, ε;